Carpeta electrònica

La carpeta ciutadana és un servei en línia que habilita un canal de comunicació segur per tal de conèixer:

  • Consultar expedients
    Mitjançant aquesta secció podreu consultar l'estat dels expedients amb què esteu relacionat en qualitat d'interessat o de tercer. Des d'aquí també podeu aportar nous documents, canviar les vostres dades d'identificació i descarregar els documents emesos i aportats a l'expedient.
  • Bústia electrònica
    Accediu a la vostra bústia electrònica associada en el qual rebreu les comunicacions i notificacions administratives.
  • Consulta de registre
    Accediu a una llista completa de tots els registres que s'hagin realitzat al vostre nom, en presentar documentació en qualitat de sol·licitant o bé com a representant (entrades).
  • Consulta de factures
    Accediu a una llista de totes les vostres factures, tant les que hàgiu presentat com aquelles en què hi consteu com a proveïdor.

Per tal de garantir la seguretat en les comunicacions es requereix l'utilització d'un certificat digital vàlid. A la mateixa pàgina hi trobareu la informació necessària per sol·licitar-lo.

 

 

Darrera actualització: 26.01.2017 | 13:43
Darrera actualització: 26.01.2017 | 13:43